czwartek, 1 marca 2012

Tallib

Cześć czołem kluski z rosołem :D
24 byliśmy na koncercie Talliba który nawiedził naszą mieścinę z koncertem promującym nową płytę "Prosto w serce".
Zabawa była przednia lecz ilość fanów raczej nie była zadowalająca gdyż było tylko około 30 osób... Porażka...

Oto bilety z koncertu wraz ze zdobytym autografem:


Support przed Tallibem grał ADRO pozytywny człowiek reggaeman próbował swoich sił MUST BE THE MUSIC
jeden z utworów tego wykonawcy --->Ona Ma - ADRO

A tu kilka zdjęć z supportu:



Swoją drogą ładny zaciesz :D 


Po rozgrzewce zafundowanej przez ADRO przyszła kolej na brata Talliba
SZTOS nakręcił nieliczną publikę do dobrej zabawy





A oto przed nami gwiazda wieczoru Tallib na którego wszyscy czekali ze zniecierpliwieniem Yeaa


Utwór Moja Lady w wykonaniu na żywo do którego teledysk można znaleźć na kanale Tallib.tv


Zagorzałe fanki zaraz pod sceną zapatrzone w Talliba :D



Opętane Panny tego nie znałem, zostałem bardzo mile zaskoczony :D

tup tup tupie nóżką :D



A po "wspólnym zacieszu" spora kolejka po autograf 


Dodał bym jeszcze jedno zdjęcie wraz z Talliibem, ale Sylwia mnie zabije :D
Do następnego, bless.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz