niedziela, 11 grudnia 2011

Cieszyn

Byłem ze znajomymi na wycieczce, w Cieszynie polskim i czeskim.
Z własnej głupoty dostałem mandacik zaraz za granica nie zwróciłem uwagi i przejechałem przez 2 zakazy wjazdu.
Pan policjant chciał mi wystawić mandat na 4000 koron (na złotówki około 720 zł) po krótkich negocjacjach zapłaciłem 500 koron i zostałem pokierowany inną drogą na stronę polską.
Kilka fotografii takich lepszych gdyż nie było czasu robić zdjęcia.


Urząd Miasta Cesky Tesin

Dworzec kolejowy w Czeskim Cieszynie




Czeska myjnia mieliśmy ubaw po pachy z tych czeskich nazw




Ulica Głęboka w Cieszynie

Góra Zamkowa gdzie znajduje się Baszta, Wieża Piastowska oraz Rotunda św. Mikołaja z XI wieku

Rotunda św. Mikołaja z XI wieku

Baszta

Wieża Piastowska

Widok z wieży
w dole ulica Głęboka w Cieszynie

Czeski Cieszyn 

w tle wiadukt drogi ekspresowej S1


Figura św. Floriana z fontanny na rynku w Cieszynie


No i na koniec uczestniczki wycieczki:
Sylwia per kasztanek

oraz Kinga

No i ja skromny pan fotograf który nie posiada zdjęcia.

Pozdro i do następnego razu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz